دو آتیشه فرهنگی

اهاي دختر سرزمين من . . .
اخ ببخشيد باز جنسيتت را فراموش کردم !
پسر سرزمين من ,
معلوم هست کجايي خيلي وقت است تو را گم کرده ايم
ديروز داشتي مردانه در ميدان ميجنگيدي . . .
امروز داري توي آرايشگاه ها ابرو بر ميداري ، مو رنگ ميکني ، دماغت را سر بالا ميکني . . .
اهاي پسر سرزمين من . . .
دختراااااااااااااااااااان سرزمين من نياز به مردي دارند که محکم باشد ، قوي باشد در سختي ها ، در دشواري ها همراه و هميارشان باشد انقدر قوي باشد که همه دنيا در برابرش کم بياورد . . .
اهاي پسر سرزمين کمي اهسته برو . . .
به کجا چنين شتابان . . .

نظرات شما عزیزان:

بی همتا
ساعت8:52---7 بهمن 1391
سلام داداش .

واقعا اینی که گفتی حرف دل همه بود اما نباید فراموش کرد هنوز هم یه سری جوون با معرفت مثل خودت هم پیدا میشه =
پاسخ: سلام برادر ، حرف شما کاملا متینه ، ممنونم از این که این همه بهم لطف دارین ، شما هم از جنس من هستید ، چون دوست من هستید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 10 آبان 1391برچسب:, | 23:5 | نویسنده : ارشیا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • حسابدار مجرب