خوشبخت كردن همسر

 

زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟
شوهر: آره، خوب یادمه،
گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم.
زن: خوب، پس چی شد؟
شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه.
زن: کیو خوشبخت کردی
شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه!!


نظرات شما عزیزان:

jaber hosseini
ساعت15:03---6 اسفند 1391
تو این دیالوگ جای زن و شوهر بذارین:

زن= مسعود

شوهر=زن مسعود

حالا بخونین.

اینطوری واقعی تره !!!! جواب : سلام برادر ، بیچاره مسعود چه گناهی کرد که رفیق تو شد - من هم چند وقته مسعوده ندیدم ، قبلنا حداقل هفته یکبار میومد والیبال میدیدیمش ، حالا هم که در س داره و نمیرسه بیاد - دیدیش سلام مارو برسون - موفق باشی


محمد
ساعت20:31---5 اسفند 1391
مواظب گفتارت باش کوچولو دیگه داری .....
جواب : سلام برادر ، وقتی من دارم مطلبی میذارم ، همه جنبه هاشو در نظر میگیرم و مواظب خودم هستم - موفق باشی


محمد
ساعت12:47---5 اسفند 1391
برادر من اگه جرات داری اینده به زنت بگو ....میدونی که چه اتفاقی می افته ؟؟؟ پوست از سرت می کنه
جواب: سلام برادر فعلازوده راجع به اينها صحبت كنم ، ولي گمونم رو سر تو چنين بلايي مياد -= موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391برچسب:زن,شوهر,خوشبخت,بيچاره, | 11:16 | نویسنده : ارشیا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • حسابدار مجرب