شکست تلخ......!!!!

سلام به همه ی استقلالی ها

هممون شاهد بودیم که دیروز استقلال یه بازی ضعیفی از خودش به نمایش گذاشت.....

نبودن خسرو و بخصوص آندو تاثیر چشمگیری در بازی تیم  داشت...

ملوان با جوونهایی که داشت سرسختانه جنگید و مزد برتریشو گرفت ....

قلعه نوعی هم گفته که ملوان از ما برتر بود و برد حقش بود....

گل اول اشتباه دفاع بود و سید مهدی...گل دوم حنیف نتونست یارشو خوب بگیره....گل سوم هم بیگ زاده جاموند....گل چهارم هم شانسی به سر مهاجم خورد و رفت گل....

ما به این 3 امتیاز نیاز اساسی داشتیم تا یه گام به قهرمانی نزدیکتر بشیم....اما طوری ما میخواستیم رقم نخورد

اشکالی نداره.... این بازی تموم شد....دیگه نباید فکر این باشیم که چرا باختیم....

باید به بازیهای آینده فکر کنیم....هنوز 3 بازی دیگه مونده و 9 امتیاز ....

باید در 3 بازی سختی که پیش روداریم سخت بجنگیم تا بتونیم قهرمان بشیم......

به امید قهرمانی استقلال



نظرات شما عزیزان:

khal vache
ساعت13:35---7 اسفند 1392
ishallahh
جواب : س پسرخاله ان شالله ممنون


هانيه
ساعت21:47---3 اسفند 1392
سلام گلم

حالتون خوبه ؟؟؟؟؟؟؟



ممنونم به وبم سر زديد

شما هم وب خيليييييييييييييي خوشلي دارين




جواب : س هانیه خانم ممنون ممنون - لطف دارین


zahra
ساعت14:58---3 اسفند 1392
مااااااااااااکه بردیم





اپم
جواب : س زهرا خانم تبریک میگم ببخشید ، من شب ها آپ هستم ممنون


مرد همیشه آبی
ساعت0:18---3 اسفند 1392
از دست قلعه نویی خیلی ناراحتم من از عشقم فرهاد جدا کرد
جواب : س دوست خوبم بیچاره قلعه نوعی...!!!؟؟ فرهاد خودش خواست که در اوج خدافظی کنه....! ممنون


saedeh
ساعت10:41---2 اسفند 1392
ایشالاااااااااااا
جواب : س سعیده خانم ان شالله ممنون


آرمیتا
ساعت1:34---2 اسفند 1392
سلام..... با اینکه اصلا از این پستات خوشم نمیاد.... اومدم نظر گذاشتم تا بگم همیشه هستم حتی جاهاییکه فکرشم نمیکنی.....

یاحق
جواب : س آرمیتا ممنون تو همیشه نسبت به من ارادت داری.. بازم ممنون


محمد
ساعت0:40---2 اسفند 1392
سلام آقا عرشیا خوبی انشاء الله به هر حال تیم های خوب لیگ هم یه روزی بدترین روزشون میشه تو اخرین بازی های لیگ که امتیاز براشون مهم تر میشه مث استقلال البته بازم امید قهرمانی هست من راستش طرفدار هیچ تیمی تو لیگ برتر نیستم من فقط دو تا نماینده استان و شهرمون برام مهمه که تو لیگ یک کشور هستن من ارزوی موفقیت برای تمام تیمای لیگ برتر می کنم همیشه برد نیست مهمترین اصل فوتبال اخلاق و با هم خوب بودن نه کینه ای شدن نسبت به هم دیگه البته ارشیا مطلبم هیچ ربطی به پستت نداشت ببخشید اگه این حرفارو زدم انشاء الله همیشه تنت سالم باشه که مهم تر از ثروت به شمار میاد تن سالم باشه بزار هیچی نداشته باشی ولی خداوند هیچ وقت بنده هاشو همینجوری رها نمی کنه به امید دیدار

فاطر
ساعت19:17---1 اسفند 1392
سلام. انشاالله تیمی که بیشتر به جوونا بازی میده و کمتر از پول بیت المال مصرف میکنه و بیشتر اخلاق رو رعایت میکنه قهرمان بشه.
جواب : س فاطر ان شالله هر تیمی که حقشه و بیشتر برای قهرمانی تلاش کرد قهرمان شه ممنون


zahra
ساعت18:13---1 اسفند 1392
من دوست دارم ببازین و قهرمان نشین


جواب : س زهرا خانم شماها همیشه به ما لطف دارین... ان شالله هر تیمی که حقشه قهرمان بشه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:استقلال، قهرمانی ، امتیاز، باخت, | 17:28 | نویسنده : ارشیا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • حسابدار مجرب